Publicerad 25 maj 2022
Sedan 2017 är Timekeeper det ledande verktyget för enkel tidrapportering.
Med de funktioner som släpps idag tar vi ytterligare ett steg för att underlätta och förbättra tidrapporteringen för dig och dina kollegor.
Sedan länge har du kunnat importera kunder från ditt ekonomisystem till Timekeeper. Men ibland har du kanske bara behov av att överföra någon eller några av kunderna? I och med den uppdatering som släpps idag kan du själv bocka i och välja vilka kunder som ska importeras.
Att välja projektledare på varje projekt är en grundfunktion i Timekeeper. I samband med sjukdom eller i större projekt finns oftast behovet av att kunna ha mer än en projektledare. Vi lanserar nu möjligheten att ha upp till tre projektledare samtidigt per projekt.
Företag med många arbetsledare och personalansvariga har ofta saknat en enkel och snabb översikt samt påminnelsefunktion för tider som är inskickade men ej attesterade. En nyhet i Timekeeper nu är påminn-funktionen där du bland annat kan se hur många rapporter som finns kvar att hantera per attesteringsansvarig och möjligheten att skicka ut påminnelse till dessa.
Arbetar man mycket med foton och dokument i uppgifter på projekt i appen så krävs det en del lagringsutrymme i mobilen för att kunna hämta ner dessa. I och med den senaste uppdateringen av Timekeeper-appen kan du öppna och förhandsgranska dina bilder utan att behöva ladda ned dem.
Dyker det upp några funderingar vid användning av mobilappen kan du nu enkelt lufta dina frågor med oss på supporten. Genom att klicka på ”min profil” (högst upp till höger i appen) och därefter välja ”Support” så skapas ett mail i din mobil där du kan skriva in ditt ärende och skicka till oss på supporten.
3 jul 2023
23 sep 2022
13 apr 2022
22 feb 2021
18 mar 2020
21 jan 2019
31 okt 2018
1 jul 2018