Produktnyheter, kundcase och tips från oss bakom Timekeeper


Publicerad 4 okt 2019

Produktnytt! API-integration mot BL Administration och nya behörigheter för planeringskalendern

Timekeeper har nu stöd att integrera med BL Administration. Importera/synka dina artiklar och kunder samt skicka dina faktureringsunderlag direkt från Timekeeper!

Du hittar funktionen under Inställningar / Integrationer:

När du aktiverat integrationen i Timekeeper behöver du klistra in en kod kallad "public key". Denna hittar du i ditt BLa efter att du aktiverat integrationen även där. Gå till "BL Integration", sök fram Timekeeper och godkänn anslutningen.


På rapporter kan du nu välja "Faktura till BL Administration" för att öppna den vanliga förhandsgranskningen. Gör ev. justeringar och tryck "Skapa faktura" = Klart!
Nu ligger en order i BLa redo att skickas för fakturering.


Övriga uppdateringar

  • Nya behörigheter för användare i planeringskalendern: Nu kan du styra vad användare får göra och inte med sina händelser och arbetspass



  • Totalt antal timmar/grupp visas nu även i utskriftsmallen när man skriver ut en rapport
  • Fältet för arbetsschema borttaget när man skapar en ny användare
  • Kompetenser heter nu "Taggar" i hela systemet
  • Kundnummer före kundnamn i de droplistor som saknade detta
  • Stöd för att välja mindre än 1,0 antal enheter vid artikelregistrering
  • Utökad sökfiltrering i användarregistret



Vill du veta mer om detta?

Kontakta oss arrow_right_alt

Följ oss för tips och nyheter på sociala medier:

Timekeeper på Facebook Facebook Timekeeper på LinkedIn LinkedIn



Fler inlägg...








23 sep 2022

Ny kvittomodul












22 feb 2021

Ny app i butikerna!