Publicerad 26 maj 2020
Hej! Under maj har vi släppt nya versioner med en rad uppdateringar. Som vanligt prioriteras vår roadmap hela tiden utifrån dig som användare och övriga kunders önskemål. Tack för er feedback! Detta har hänt:
När du skriver ut en rapport, eller bifogar till din faktura, står nu ditt företags namn med överst på underlaget.
Ibland har du folk som arbetar åt dig som inte är anställda, men ändå skall rapportera tid i Timekeeper, t.ex "F-skattare" eller andra bolag. Lägg upp dem som vanliga användare och markera som ”Ej Anställd”. Då kommer de fortfarande med i attesten, men kan enkelt väljas bort i lönekörningen.
För dig som har delad månad i lönekörningen (vanligt inom bl. a. bygg) finns nu två olika snabbval: Föregående period 11:e-10:e eller 16:e-15:e
När ett fakturaunderlag skickas från Timekeeper till ditt faktureringsprogram så dyker en liten fråga upp, om du vill välja att markera underlaget som fakturerat.
I företagsinställningarna kan du nu välja att slå av denna fråga och på så sätt spara ett klick vid varje faktura.
Glöm inte hålla appen uppdaterad!
3 jul 2023
23 sep 2022
13 apr 2022
22 feb 2021
18 mar 2020
21 jan 2019
31 okt 2018
1 jul 2018