Produktnyheter, kundcase och tips från oss bakom Timekeeper


Publicerad 24 nov 2020

Produktnytt! Koppla inköp från dina leverantörer till Timekeeper, skapa egna fakturarader och mer




Import av leverantörsfiler (EDI)

När du har en aktiv koppling till en eller flera grossister kan du på ett enkelt sätt få in alla dina uttagna artiklar på projektet i Timekeeper.

  • Under dina företagsinställningar kan du ange hur dina EDI följesedlar skall hanteras.
    Läs mer om respektive inställning på våra hjälpsidor.



  • Importera dina orderbekräftelser till Timekeeper.



  • När ett inköp kopplats till en order syns detta på projektet i webben.



  • När det finns ett eller flera kopplade EDI inköp på ett projekt kommer de med längst ned på fakturaunderlaget och du kan där justera allt förutom ditt inköpspris, direkt innan du för över informationen till ditt ekonomisystem för fakturering.

    Inköpspris samt påslag syns inte på fakturan till din kund.



Skapa egna fakturarader

Skapa dina egna fakturarader för Timmar på aktivitet, Registrerade artiklar och inköpt material i Timekeeper.



Vill du veta mer om detta?

Kontakta oss arrow_right_alt

Följ oss för tips och nyheter på sociala medier:

Timekeeper på Facebook Facebook Timekeeper på LinkedIn LinkedIn



Fler inlägg...

22 feb 2021

Ny app i butikerna!