Produktnyheter, kundcase och tips från oss bakom Timekeeper


Publicerad 8 jun 2020

Produktnytt! Ordernr och referenser på projekt, sortera aktiviteter, 30-dagars vy i planeringen och mer



Hej! Första uppdateringen för juni månad har nu gått ut live. Som vanligt prioriteras vår roadmap hela tiden utifrån dig som användare och övriga kunders önskemål. Tack för er feedback! Detta har hänt:


Planeringskalender

  • 30-dagars vy samt enkelt val av dag med hjälp av en kalender. Tydligare uppmärkta helgdagar och röda dagar.


Startsidan

  • Timern på webben – I samband med en tidigare uppdatering påverkades timern så att man ibland inte kunde välja aktivitet, detta är nu åtgärdat.


Projekt & uppgifter

  • Ordernr och referenser på projekt. Nu kan du på varje projekt ange ”Ert ordernr”, ”Er referens” samt ”Vår referens”. Informationen följer med hela vägen till fakturan för samtliga integrationer och exportformat.




  • Förbättrad översikt för bokföring. För dig som har dimensionerna projekt eller kostnadsställen i bokföringen har vi nu lagt till möjligheten att redovisa ett projekt mot kostnadsställe, utöver redan tidigare funktion med kostnadsställe per av användare utförd aktivitet*. Du hittar detta på varje projekt på rubriken ”Redovisning”





  • Skapa projekt. Nu kan man kopiera från alla tidigare projekt oavsett dess status, detta innebär att också ett ex. avslutat projekt går att använda som mall.

  • Sortera aktiviteter. Nu kan du sortera de valda aktiviteterna per projekt utifrån den ordning du vill att användarna ska se dem. Gäller alltså bara när användaren väljer att rapportera på just detta projekt.

Glöm inte hålla appen uppdaterad!

 



Vill du veta mer om detta?

Kontakta oss arrow_right_alt

Följ oss för tips och nyheter på sociala medier:

Timekeeper på Facebook Facebook Timekeeper på LinkedIn LinkedIn



Fler inlägg...