Publicerad 12 jul 2018
Vi arbetar ständigt med att utveckla Timekeeper och dess funktioner. Nu kan du på varje projekt skapa en eller flera listor med underliggande uppgifter. Varje uppgift kan tilldelas en ansvarig medarbetare (notis via mail/push), ett datum då den hamnar i planeringskalendern samt en kartposition (option) och beskrivning av vad som skall göras. Det finns ingen gräns för hur många uppgifter varje lista kan innehålla eller hur många listor varje projekt kan ha. Uppgifterna är inte kopplade till tidsredovisningen.
Efter att en eller flera uppgifter är avklarade kan administratör i Timekeeper skriva ut en rapport som då innehåller projektets namn, beskrivning av uppgift, kartposition, återrapportering från de medarbetare som jobbat med uppgiften samt foton på det som utförts.
Vi har haft en stor efterfrågan på denna funktion och har redan fått mycket positiv feedback från er användare. Har du inte testat än så tycker vi du ska uppdatera appen och testa på direkten!
23 jan 2024
19 dec 2023
3 jul 2023
23 sep 2022
13 apr 2022
22 feb 2021
18 mar 2020
21 jan 2019
31 okt 2018
1 jul 2018