Produktnyheter, kundcase och tips från oss bakom Timekeeper


Publicerad 12 jul 2018

Produktnytt! Skapa todolistor med uppgifter i projekt. Tilldela med pushnotiser, klarmarkera och dokumentera med kartposition och foton

Vi arbetar ständigt med att utveckla Timekeeper och dess funktioner. Nu kan du på varje projekt skapa en eller flera listor med underliggande uppgifter. Varje uppgift kan tilldelas en ansvarig medarbetare (notis via mail/push), ett datum då den hamnar i planeringskalendern samt en kartposition (option) och beskrivning av vad som skall göras. Det finns ingen gräns för hur många uppgifter varje lista kan innehålla eller hur många listor varje projekt kan ha. Uppgifterna är inte kopplade till tidsredovisningen.

Skriv ut rapporter

Efter att en eller flera uppgifter är avklarade kan administratör i Timekeeper skriva ut en rapport som då innehåller projektets namn, beskrivning av uppgift, kartposition, återrapportering från de medarbetare som jobbat med uppgiften samt foton på det som utförts.

Vi har haft en stor efterfrågan på denna funktion och har redan fått mycket positiv feedback från er användare. Har du inte testat än så tycker vi du ska uppdatera appen och testa på direkten! 



Vill du veta mer om detta?

Kontakta oss arrow_right_alt

Följ oss för tips och nyheter på sociala medier:

Timekeeper på Facebook Facebook Timekeeper på LinkedIn LinkedIn



Fler inlägg...








23 sep 2022

Ny kvittomodul












22 feb 2021

Ny app i butikerna!