Publicerad 30 sep 2021
Vi har den senaste tiden arbetat hårt med prestandaförbättringar. Du märker det tydligast i hantering och hämtning av projekt samt uttag av data i dina rapporter.
Aktivera funktionen "Skapa upp artiklar från fakturaunderlaget till ditt ekonomisystem". Du hittar denna funktion i dina företagsinställningar under "Fakturering".
VIKTIGT! Säkerställ att du inte har "Ersätt artikelnummer vid fakturering" för EDI aktiverat vid skapandet av fakturan.
I rapportvyn eller direkt i fakturavyn väljer du som vanligt vad du önskar fakturera. Välj att skapa en faktura i ditt ekonomisystem under "Skapa faktura".
Artiklarna listas och vid klick på "Skapa faktura" kommer Timekeeper skapa upp de artiklar som inte redan finns i ditt ekonomisystem. (Längst ner i tabellen finns ett snabbval för att smidigt kunna avaktivera denna funktion.)
Vill du alltid ha dina projekt i nummerordning eller kanske sorterade efter vem som är tilldelad projektledare? Din valda sorteringsordning på tabeller (ex. projektlistan) sparas på din användare och kommer att kommas ihåg nästa gång du använder Timekeeper.
23 sep 2022
13 apr 2022
22 feb 2021
18 mar 2020
21 jan 2019
31 okt 2018
1 jul 2018