Produktnyheter, kundcase och tips från oss bakom Timekeeper


Publicerad 22 nov 2018

Produktnytt! Uppdaterad design i projekthantering, stöd för projektledare och diverse allmänna förbättringar

Många har efterfrågat stöd för projektledare, utöver arbetsledare per projekt. I och med denna uppdatering har vi infört en ny roll som kan sättas på varje användare. En projektledare kan sedan väljas per projekt och har större befogenheter. Projektledaren kan administrera allt i projektet, se priser och fakturaunderlag. Precis som administratörer, men endast för sina egna projekt.

Ange projektledare per projekt

Förutom denna uppdateringar har vi gjort en rad förbättringar, bl. a:

- PAXml-export utan projektfördelning (för dig som inte använder projekt i Fortnox och inte vill bokföra intäkter mot projekt)
- Slutdatum är nu frivilligt på uppgifter
- PDF-filer på uppgifter konverteras till bilder vid utskrift av en uppgiftsrapport
- Ändrad sortering av tidregistreringar i dagsvy, sorteras efter klockslag där klockslag finns
- Vid import av artiklar, kunder och projekt kan du välja status; aktiva, inaktiva/avslutade etc...

Utöver detta har vi infört en hel del allmänna förbättringar... Kontakta oss gärna om du har några funderingar runt uppdateringen. Trevlig helg!



Vill du veta mer om detta?

Kontakta oss arrow_right_alt

Följ oss för tips och nyheter på sociala medier:

Timekeeper på Facebook Facebook Timekeeper på LinkedIn LinkedIn



Fler inlägg...








23 sep 2022

Ny kvittomodul












22 feb 2021

Ny app i butikerna!